Trójmiejskich kierowców kłopoty z ciśnieniem

W miniony weekend japoński koncern oponiarski zorganizował w Rumii imprezę pod hasłem „Bridgestone Road Show, której głównym celem była edukacja trójmiejskich kierowców w zakresie szeroko pojętego bezpieczeństwa za kierownicą.

Jak przystało na firmę zajmującą się produkcją opon, Bridgestone przede wszystkim podkreśla niezwykle istotny wpływ właściwej eksploatacji ogumienia pojazdu na bezpieczeństwo na drodze. Podczas zorganizowanej przez CH Auchan w Rumii imprezy, nie mogło się zatem odbyć bez wielkiego sprawdzianu opon zamontowanych w samochodach trójmiejskich kierowców. Wyniki nie są niestety optymistyczne.

-Podczas naszej akcji w Rumii sprawdziliśmy blisko 750 opon. Niestety aż 39 procent z nich miało zbyt niski poziom ciśnienia, 9 procent ze solidnie zużytym bieżnikiem kwalifikowało się do wymiany – mówi Dorota Zdebska, Specjalista ds. Trade Marketingu z firmy Bridgestone. 

Podczas weekendowej imprezy uczestnicy mogli także sprawdzić swoje umiejętności na specjalnych symulatorach jazdy, imitujących zmieniające się warunki drogowe. Nie zabrakło również prezentacji nowych ekologicznych produktów japońskiego koncernu, w tym super-nowości, opony Ecopia EP150, czy licznych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.

Imprezą w Rumii japoński koncern zakończył Bridgestone Road Show, który przez ostatnie tygodnie odwiedził aż sześć miast w różnych regionach Polski.